Voor Stec, een prachtig tiny house, ontwikkelde ik de merkstrategie, visuele identiteit en webdesign. Dit Japans minimalistische ontwerp is zorgvuldig samengesteld met aandacht voor detail en biedt alle gemakken. Stec is de ideale plek om te ontspannen, ontdekken en tot rust te komen. Bovenal nodigt het uit om te genieten.
Het resultaat is een aantrekkelijke en samenhangende merkidentiteit en website die de serene ervaring van Stec perfect vastlegt, ondersteund door doordacht marketingmateriaal. Hierdoor positioneren we Stec als dé bestemming voor een stijlvol en rustgevend verblijf in de natuur.
Voor de salon heb ik de merkstrategie en visuele identiteit ontwikkeld, waarbij de essentie van zelfzorg en ontspanning centraal staat. We hebben een herkenbare merkidentiteit gecreëerd die de rust en sereniteit van de salon perfect weerspiegelt, door deze door te vertalen naar drukwerk zoals brochures en visitekaartjes.
Het resultaat is een sterk, consistent merk dat de uitnodigende sfeer van de salon vastlegt. In deze serene omgeving bieden ervaren therapeuten behandelingen op maat, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Hierdoor ontstaat een persoonlijke en transformerende ervaring die hen helpt volledig tot rust te komen en opnieuw in balans te komen.
Fotograaf: Alina Asayonak
LOVELY WORDS
Wij hebben Marloes gevraagd om een website & branding te maken voor ons tinyhouse @stec.tinyhouse die wij hebben laten bouwen. Marloes is heel fijn in de omgang, communiceert snel/prettig en komt met originele ideeën. Wij zijn heel blij met het eindresultaat!!
Caro & Suus - eigenaressen Stec