Voor August, de samenwerking tussen Philip Rulo en Juliette Loogman, heb ik de brandstrategie, visuele identiteit en website ontwikkeld. We hebben een merk gecreëerd dat ambitie, authenticiteit en integriteit uitstraalt en hun focus op duurzaam werkgeluk onderstreept.
Daarnaast heb ik twee keer de art direction verzorgd, zodat de fotografie naadloos aansluit bij de merkwaarden. Het resultaat is een sterk, consistent merk dat August positioneert als een vertrouwde adviseur met een krachtige online en offline aanwezigheid.
Fotograaf: Pauline van der Gulik
LOVELY WORDS
Ik heb Marloes uitgekozen puur op gevoel. Wij wisten met August dat we een high end, benaderbaar, menselijke branding wilde en toen ik bij Marloes terecht kwam op Instagram wist ik: dit wil ik. De openheid van Marloes online, maar tegelijkertijd ook spot on branding die ik in haar portfolio voorbij zag komen spraken mij heel erg aan.
In onze samenwerking is dit ook echt wat ik terug voel. Marloes denkt zo erg mee, wilt weten wie JIJ bent en duikt volledig in je bedrijf. Hierdoor is met haar samenwerken zo ontzettend fijn. Ze is een echte sparringspartner en doordat zij stevig staat, overzicht heeft én creatief is, zorgt ze voor een hele fijne dynamiek én resultaat.
Wat ik fijn vind aan Marloes is dat het vooral ook niet ja-knikken is. Ze staat voor wat ze maakt en dit heeft er bij ons in geresulteerd dat we uiteindelijk hebben gekozen voor een andere shoot-locatie, waar ik haar niet dankbaarder voor had kunnen zijn. Dit maakte namelijk álles. Juist omdat ze zo stevig staat en vol vertrouwen haar vak uitoefend, vertrouwde ik haar daarin ook blind.
Juliette - c0-FOUNDER August