Voor Mori, een uniek tiny house op de Veluwe, ontwikkelde ik de merkstrategie, visuele identiteit en webdesign. Met een focus op rust en natuur combineert Mori Japandi-invloeden met luxe en minimalistisch design. We creëerden een merkidentiteit en website die de serene ervaring van Mori perfect weerspiegelen, versterkt door passend marketingmateriaal.
Het resultaat is een consistent en aantrekkelijk merk dat Mori positioneert als dé bestemming voor een stijlvol en rustgevend verblijf in de natuur.
''Marloes heeft onze website en huisstijl ontworpen. Ze heeft goed meegedacht en is fijn om mee samen te werken!''
- Muk van Lil
Foto's: Muk van Lil
Voor de salon heb ik de merkstrategie en visuele identiteit ontwikkeld, waarbij de essentie van zelfzorg en ontspanning centraal staat. We hebben een herkenbare merkidentiteit gecreëerd die de rust en sereniteit van de salon perfect weerspiegelt, door deze door te vertalen naar drukwerk zoals brochures en visitekaartjes.
Het resultaat is een sterk, consistent merk dat de uitnodigende sfeer van de salon vastlegt. In deze serene omgeving bieden ervaren therapeuten behandelingen op maat, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Hierdoor ontstaat een persoonlijke en transformerende ervaring die hen helpt volledig tot rust te komen en opnieuw in balans te komen.
Fotograaf: Alina Asayonak