Noré is de belichaming van schoonheid en licht, een merk dat interieurs transformeert tot stralende ruimtes vol harmonie en vreugde. Met de recente rebranding en nieuwe naam, weerspiegelt Noré de essentie van elegant design en een positieve sfeer in je dagelijks leven.
Als expert in branding heb ik met veel enthousiasme gewerkt aan de rebranding van Noré. Deze transformatie benadrukt de essentie van schoonheid en licht, waarmee interieurs worden omgevormd tot stralende ruimtes vol harmonie.
"The essence of a home is defined by the unique pieces that make it truly yours."
Voor de salon heb ik de merkstrategie en visuele identiteit ontwikkeld, waarbij de essentie van zelfzorg en ontspanning centraal staat. We hebben een herkenbare merkidentiteit gecreëerd die de rust en sereniteit van de salon perfect weerspiegelt, door deze door te vertalen naar drukwerk zoals brochures en visitekaartjes.
Het resultaat is een sterk, consistent merk dat de uitnodigende sfeer van de salon vastlegt. In deze serene omgeving bieden ervaren therapeuten behandelingen op maat, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Hierdoor ontstaat een persoonlijke en transformerende ervaring die hen helpt volledig tot rust te komen en opnieuw in balans te komen.
Fotograaf: Alina Asayonak
LOVELY WORDS
Marloes heeft mij heel erg fijn geholpen. De hele branding is uiteindelijk precies geworden wat ik voor ogen had. Het was een intensief maar mega leuk traject en ik ben mega blij met het resultaat!
Lora - FOUNDER Nore living