Bij de rebranding van Bambu Living heb ik samen met Judith een nieuwe merkidentiteit gecreëerd die perfect aansluit bij de kernwaarden van het merk: duurzaamheid, eenvoud en ambachtelijke schoonheid.
Op basis van haar missie en strategie ontwikkelde ik een visuele identiteit met aardse tinten en strakke typografie die de tijdloosheid van het merk onderstrepen. De art direction richtte zich op minimalistische fotografie, waardoor de ambachtelijke kwaliteit van de producten en de verbinding met de natuur centraal staan.
Het resultaat is een consistente en herkenbare branding die Bambu Living klaarstoomt voor verdere groei en ontwikkeling.
Fotograaf: Twenty Twelve photography
Voor de salon heb ik de merkstrategie en visuele identiteit ontwikkeld, waarbij de essentie van zelfzorg en ontspanning centraal staat. We hebben een herkenbare merkidentiteit gecreëerd die de rust en sereniteit van de salon perfect weerspiegelt, door deze door te vertalen naar drukwerk zoals brochures en visitekaartjes.
Het resultaat is een sterk, consistent merk dat de uitnodigende sfeer van de salon vastlegt. In deze serene omgeving bieden ervaren therapeuten behandelingen op maat, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Hierdoor ontstaat een persoonlijke en transformerende ervaring die hen helpt volledig tot rust te komen en opnieuw in balans te komen.
Fotograaf: Alina Asayonak
LOVELY WORDS
Ik heb Marloes van Moon Concept gevraagd om de branding van Bambu Living te vernieuwen. Haar werk bestond o.a. uit het aanpassen van ons logo, het uitdenken van de nieuwe kleuren en typografie. Op basis van onze missie en strategie heeft ze een geweldig nieuwe branding neergezet die helemaal in lijn is met mijn merk. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Daarnaast heeft ze ook nog meegeholpen met de art direction voor een shoot van onze nieuwe collectie. Ik zou Marloes van Moon Concept iedereen aanraden.
judith - FOUNDER bambu living