Voor Avalon Spaces, een high-end interieurmerk dat zich richt op het creëren van 'exceptional spaces', ontwikkelde ik de merkstrategie en visuele identiteit.
Met een focus op tijdloos design, natuurlijke materialen en een afwerking tot in de finesse, hebben we een merk gecreëerd dat luxe en comfort ademt. De identiteit weerspiegelt Avalons visie op stijlvolle verfijning en hoogwaardige kwaliteit. Ook offline is het merk tot in detail doorgevoerd, zodat de volledige merkbeleving consistent, herkenbaar en authentiek is.
Voor de salon heb ik de merkstrategie en visuele identiteit ontwikkeld, waarbij de essentie van zelfzorg en ontspanning centraal staat. We hebben een herkenbare merkidentiteit gecreëerd die de rust en sereniteit van de salon perfect weerspiegelt, door deze door te vertalen naar drukwerk zoals brochures en visitekaartjes.
Het resultaat is een sterk, consistent merk dat de uitnodigende sfeer van de salon vastlegt. In deze serene omgeving bieden ervaren therapeuten behandelingen op maat, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Hierdoor ontstaat een persoonlijke en transformerende ervaring die hen helpt volledig tot rust te komen en opnieuw in balans te komen.
Fotograaf: Alina Asayonak
LOVELY WORDS
Marloes is behalve een super fijn persoon ook nog eens zeer bekwaam en proactief om mee samen te werken. Zeer happy met de content voor onze nieuwe brand, hartelijk dank Marloes!
Jacques - FOUNDER AVALon spaces